14 moduri de a fi motivat pentru a pierde in greutate acum

Nu Rata

Ai ajuns aici – decizia de a pierde in greutate! Aceasta inseamna ca constientizarea incepe. Acest lucru este important pentru motivatie, pierderea in greutate si sanatate. Este necesar sa fii sanatos si activ!

Corpurile noastre au fost menite sa se miste, nu sa fie sedentare. Pentru pierderea in greutate, succesul calatoriei tale se bazeaza pe capacitatea ta de a ramane motivat pe tot parcursul.

Motivatia este usoara la inceput, dar tinerea de ea poate genera o mica provocare. Va rugam sa stiti ca acest lucru este normal. Veti avea zile in care motivatia este la cote maxime si alte zile in care motivatia este la un nivel scazut.

In acest articol, vom analiza cateva dintre cele mai bune idei despre cum sa fim motivati pentru a pierde in greutate si de ce ne pierdem cu usurinta motivatia pe parcursul calatoriei de a pierde in greutate.

Motivatie si inspiratie pentru pierderea in greutate

Exista diverse motive pentru care vrei sa slabesti. Singurul factor comun: toata lumea are nevoie de motivatie.

Un sfat:

Motivatia devine putin mai usoara atunci cand determini motivul pentru care vrei sa slabesti.

Care sunt/sunt factorii tai motivatori pentru a pierde in greutate? Este important sa intelegeti „de ce”, oricat de mic.

Pierderea in greutate, chiar si doar 5% din greutatea ta poate ajuta:

  • Imbunatatiti glicemia
  • Reduceti riscul de boli de inima
  • Scade colesterolul
  • Reduce durerile articulare
  • Reduce riscul anumitor tipuri de cancer

Ca cineva care a trecut prin aceasta calatorie, va pot spune ca va necesita reincarcari constante de motivatie.

Am facut-o in mod demodat, dieta si exercitii fizice. Mi-a luat aproape 3 ani sa ating 85 de kilograme pierdute. Poate parea o perioada foarte lunga. Cu toate acestea, retineti ca pierderea sanatoasa in greutate este in medie de 1-2 kilograme pe saptamana.

Motivatia este foarte puternica la inceput, dar incepe sa se schimbe atunci cand rezultatele nu sunt imediate. Rezultatele necesita timp, iar motivatia ta este cheia pentru a ajunge acolo.

Motivatia este ceea ce te face sa incepi. Obiceiul este ceea ce te face sa mergi.

Lupte comune de motivare pentru pierderea in greutate

Lipsa motivatiei este frecventa din mai multe motive. Motivatia poate declansa o serie de emotii, ceea ce face dificila motivarea.

Unele dintre luptele comune de motivatie cu care se confrunta oamenii sunt:

1. Mediu social nesuportabil

Mediul tau social este cadrul tau fizic si social (acasa, familie, prieteni etc.). Multi nu realizeaza importanta si influenta unui mediu social.

Daca incerci sa mergi pe drumul cel bun si auzi ceva de genul „oh, nu trebuie sa faci asta, hai sa iesim si sa luam inghetata”, motivatia ta de a face ceea ce trebuie este probabil afectata.

2. Multa munca grea pentru rezultate lente

Cand te antrenezi de 5 ori pe saptamana si iti numeri cu atentie caloriile, in mod natural vrei sa vezi mai mult de 2 kg. Va rugam sa retineti ca pierderea in greutate normala si sanatoasa este in medie de 2 kilograme pe saptamana – aproximativ 3500 de calorii arse inseamna o kilograma pierduta.

3. Leziuni

Multi sufera de leziuni care le reduc capacitatea de a exercita. Cu toate acestea, ar trebui sa luati in considerare si exercitii cu impact redus si modificari ale exercitiilor.

In plus, este utila discutarea antrenamentelor aprobate cu medicul dumneavoastra. Exercitiile se pot intampla totusi cu o accidentare, dar nu va pierdeti motivatia!

4. Pofte

Vei avea pofte, si asta e ok! Chiar si cei mai sanatosi oameni au pofte. Cand pofta apare, fiti atenti la pofta si la portie.

Pofta de prajituri? Coace-le acasa, astfel incat sa poti modifica si controla reteta pentru scopul tau.

5. Mancarea sanatoasa este scumpa

Exista un pic de adevar si un pic de minciuna aici. Mancarea sanatoasa poate fi putin scumpa. Cu toate acestea, daca consumati mai mult o dieta pe baza de plante (fructe, legume, cereale etc.), costurile nu vor creste vertiginos.

6. Lipsa timpului pentru antrenament

Daca slabirea este intr-adevar ceea ce ti-ai propus, atunci trebuie sa gasesti ceva timp. Trebuie sa va programati si sa va coordonati zi cu zi pentru a include antrenamentul.

Pentru zile in care pur si simplu nu poti, fa alegeri care forteaza putin mai multa miscare. Parcati in spatele parcarii si luati calea mai lunga catre magazin, luati scarile in loc de lift, faceti genuflexiuni in timp ce gatiti si/sau faceti ridicari in picioare in pauzele comerciale.

Importanta Mindfulness pentru motivatie si pierderea in greutate

Fii sincer cu tine insuti, de cate ori ai mancat ceva fara sa te gandesti la ceea ce te hraneai?

Mindfulness joaca un rol important in deciziile noastre de zi cu zi, in special in deciziile referitoare la sanatatea noastra. Exista multe considerente de mindfulness care va vor ajuta sa va motivati sa pierdeti in greutate.

In trecut, am fost invatati ce sa mancam si ce sa nu mancam. Cu toate acestea, nu au existat indrumari despre cum sa selectati si sa consumati, ceea ce a contribuit in cele din urma la problemele de greutate.

In general, oamenii au o conceptie gresita puternica despre alimente si scopul acesteia in viata si sanatatea noastra. Acest lucru creeaza obiceiuri nesanatoase care contribuie la cresterea in greutate.

Importanta atentiei in aceasta calatorie este cruciala pentru succesul tau de slabire. De aceea, mindfulness-ul este esential pentru a sti cum sa fii motivat sa slabesti.

Arunca o privire la acest articol pentru a afla mai multe despre alimentatia constienta: Cele mai bune beneficii ale alimentatiei constiente pentru pierderea in greutate si cum sa incepi acum.

14 moduri de a te motiva pentru a pierde in greutate

1. Mindfulness

Dupa cum am discutat mai sus, mindfulness este cheia succesului. A fi constient va asigura ca sunteti constient de „de ce”, motivul pentru care incepeti calatoria dvs. de slabire si sunteti dedicat sa faceti alegeri bune care va sustin obiectivul final.

Mindfulness va tine, de asemenea, constient pe tot parcursul procesului: alegerile alimentare, setarile sociale si procesul/progresul.

2. Fii angajat

Motivatia ta pentru pierderea in greutate va avea de suferit daca nu te angajezi. Asumarea unui angajament public va va ajuta sa va trageti la raspundere si sa cresteti motivatia.

3. Definiti obiectivele de pierdere in greutate

Cand iti poti defini clar obiectivele de slabire, te ajuta sa fii angajat in acest proces, motivandu-te in acelasi timp sa atingi acele obiective. Cercetarile au aratat ca oamenii au mult mai mult succes cu pierderea in greutate atunci cand motivatia lor de a face acest lucru vine din interior.[1]

4. Mentineti asteptarile realiste

Iti cunosti „de ce” si acum esti gata sa incepi. Care sunt obiectivele tale? Sunt realiste?

Dupa cum sa discutat mai sus, o medie de 2 kg pe saptamana este o pierdere in greutate normala si sanatoasa. Stabilirea unor obiective precum „Planuiesc sa slabesc 15 kilograme intr-o saptamana” va duce la o lipsa de motivatie la sfarsitul saptamanii.

In timp ce dieta pe care o alegeti poate pretinde a fi rapida si usoara, trebuie sa aveti asteptari realiste. Cand ne stabilim obiective de neatins, poate deveni frustrant si ne poate determina sa renuntam. Cu toate acestea, atunci cand ne stabilim asteptari realiste si indeplinim acele obiective mai mici, ne simtim mai realizati si mult mai probabil sa lucram la pierderea in greutate pe termen lung.

5. Incorporati un plan care se potriveste vietii dvs. de zi cu zi

Fiecare are responsabilitati diferite si motive diferite pentru a pierde in greutate. Un singur plan nu functioneaza pentru toata lumea.

Construieste-ti propriul plan – unul pe care il poti incadra in viata ta de zi cu zi.

Mindfulness este cheia aici si va ajuta sa va mentineti motivat. Este important sa fii atent la ziua ta si sa incorporezi un plan de slabire.

Cateva sugestii:

  • Reduceti numarul de calorii pe care le consumati. Pastrati un jurnal alimentar si urmariti totul.
  • Faceti farfurii mai mici cu portii mai mici. Controlul portiilor este important.
  • Reduceti gustarea nesanatoasa si aportul de zahar. Zaharul poate genera dezastre.
  • Stati departe de alimente prajite/prajite.
  • Mananca multe fructe si legume.

6. Obtineti un mentor sau partener de responsabilitate

A avea un mentor si/sau un partener de responsabilitate va va ajuta sa va mentineti motivatia. A avea pe cineva care te inspira si care crede in tine iti va creste si motivatia.

7. Tine ritmul

Calatoria de pierdere in greutate este o calatorie de transformare a stilului de viata. Acest lucru nu se intampla in cateva zile.

Obiceiurile au nevoie de timp pentru a se rupe. Nu va pierdeti speranta!

Perfectiunea nu exista si esecuri se vor intampla

Nu fi atat de dur cu tine. Fii rabdator si iubeste-te prin acest proces. Aceasta nu este o calatorie usoara, asa ca asteptati-va la cateva esecuri pe masura ce treceti si intrati in groove.

Nu va puneti ochii pe capat, puneti-le pe fiecare zi

Ceea ce vreau sa spun este sa te concentrezi pe calatorie, nu pe obiectivul final.

Daca incercati sa slabiti 50 de lire sterline, concentrarea asupra acelui numar va va motiva initial, dar va cauza o lipsa de motivatie mai tarziu, din cauza faptului ca sunteti coplesit in ceea ce priveste durata de timp.

In schimb, concentreaza-te pe obiectivele tale zilnice.

Nu va cantariti in fiecare zi

Acesta este un NU imens. Cantarirea o data pe saptamana si urmarirea progresului este ceea ce aveti nevoie. Sa te cantaresti o data pe zi este una dintre cele mai rapide moduri de a-ti pierde motivatia.

Amintiti-va, pierderea sanatoasa in greutate este in medie de 2 kilograme pe saptamana.

Nu va concentrati 100% pe scara

Scara este doar o modalitate de a urmari progresia si chiar si in acest sens, trebuie acordate consideratii speciale. S-ar putea sa fi urcat pe cantar acum 2 saptamani si sa fi slabit 15 lire sterline, dar in aceasta saptamana s-ar putea sa ingrasi 5 lire sterline.

Daca ai transformat grasimea in muschi, asta se va intampla, asa ca nu-ti pierde motivatia! Asta este un lucru bun. Inseamna ca arzi grasimi si construiesti muschi, iar cresterea muschilor inseamna tonifiere.

8. Sarbatoreste fiecare succes

O alta modalitate grozava de a ramane motivat pentru a pierde in greutate este sa sarbatoresti fiecare succes pe drumul catre obiectivul dorit. Acordati-va intotdeauna credit dupa indeplinirea unui obiectiv mare. A avea mandrie de sine este un mare motivator. Poti duce si mai departe sarbatorirea succeselor tale, recompensandu-te in mod corespunzator. Obtineti o manichiura, vedeti un film sau luati un curs pe care ati vrut sa il urmati.

9. Ramai pozitiv

Atunci cand oamenii au asteptari pozitive si sunt increzatori in ei insisi si in abilitatile lor, acest lucru ii poate motiva sa faca lucruri mai mari si sa risipeasca orice ganduri negative pe care le-ar putea avea. Fa-ti declaratii care creeaza schimbare. Vorbeste pozitiv despre calatoria ta de pierdere in greutate si practica ceva cunoscut sub numele de contrast mental.

Dragostea inspira motivatie, iar motivatia alimenteaza aprecierea. Sa te iubesti pe tine insuti te motiveaza sa apreciezi corpul nostru si toate lucrurile pe care le poate face. Aprecierea pentru corp imbunatateste imaginea corpului, iar aprecierea pentru imaginea corpului duce la motivatia de slabire.

Petreceti ceva timp in fiecare zi imaginandu-va ca va atingeti obiectivele finale de scadere in greutate si apoi ganditi-va la toate obstacolele care va pot impiedica spre succes. Cei care contrasteaza mental sunt mai motivati si au o dorinta puternica de a actiona.[2] Aceasta inseamna ca au urmat o dieta adecvata, au facut mai multa activitate fizica si exercitii fizice regulate si s-au concentrat pe incorporarea planului corect de slabire in rutina zilnica.

10. Angajeaza un Trainer

Este in regula sa angajezi un antrenor profesionist care sa te ajute sa te motiveze si sa te indrume catre obiectivul tau de pierdere in greutate. Antrenorul nu trebuie sa fie un antrenor de antrenament. Puteti lua in considerare un dietetician sau un terapeut.

11. Animalele ajuta la motivare

Obtinerea unui caine va creste miscarea, deoarece cainii trebuie sa iasa afara si sa se joace. Un caine poate fi si un partener de responsabilitate! Nu numai ca te vor face sa te misti, dar sunt si fiinte de sprijin minunate.

12. Folositi muzica

Muzica este cu siguranta un stimulent de motivatie! Muzica va va ajuta sa va miscati si sa va simtiti bine, eliminand concentrarea actului si permitandu-va fericirii sa va antreneze si sa va motiveze.

Cercetarile efectuate de Asociatia Nord-Americana pentru Studiul Obezitatii au descoperit ca cei care ascultau muzica in timp ce faceau exercitii erau mai predispusi sa ramana cu ea decat cei care nu au facut-o.

13. Pastrati acei blugi

Este posibil sa aveti o pereche de blugi in care doriti sa va intoarceti. Pastreaza-i! Lasa-i sa te motiveze.

14. Faceti fotografii si documentati-va progresul

Corpul tau se va schimba pe masura ce obiceiurile tale alimentare si de exercitii fizice se schimba. Faceti o fotografie la inceput si luati in considerare o fotografie la fiecare 30 pana la 60 de zile. Vazand progresul dvs. va va ajuta sa va mentineti motivat.

Cum sa fii motivat sa slabesti atunci cand motivatia este pierduta

S-ar putea sa te trezesti 100% motivat la inceput si mai putin motivat dupa cateva saptamani de incercare.

Retineti ca obiceiurile dureaza in general 21 de zile pentru a se rupe. Daca te simti cu 0 motivatie dupa ce ai fost 100% motivat inainte, incearca acestea:

  • Intoarce-te la motivul tau. De ce ai inceput? Care a fost scopul? Acest ghid de motivare va poate ajuta sa va stimulati motivatia.
  • Incercati sa va resetati obiectivul.  Poate ca obiectivul tau initial a fost putin prea agresiv. Este in regula sa te adaptezi si sa faci ceea ce functioneaza pentru tine.
  • Discutati cu un antrenor sau antrenor. Este o idee buna sa discutati cu luptele cu profesionistii. Multi vor oferi informatii si sfaturi gratuite pentru a incepe si a ramane pe drumul cel bun.
  • Reconsiderati un partener si/sau un grup de responsabilitate. A fi in preajma unor persoane care au aceleasi idei in calatoria ta poate ajuta foarte mult la motivatie.
  • Aflati daca antrenamentul este problema. Sa te antrenezi singur poate fi putin plictisitor. Te-ai gandit la un curs de fitness de grup? Acest lucru se intoarce la a fi in preajma unor oameni cu ganduri similare care va impartasesc calatoria.
  • Primiti mai multe mesaje motivationale. Cuvintele si frazele de afirmare sunt atat de importante. Sa te iubesti pe tine insuti si sa ai rabdare cu tine insuti se afla in centrul succesului pentru aceasta calatorie. Ce zici sa te trezesti in fiecare zi cu un mesaj motivational pe care l-ai scris pentru tine?
  • Nu te compara cu ceilalti. Motivele pentru pierderea in greutate, motivatia pentru pierderea in greutate si calatoriile pentru pierderea in greutate sunt diferite pentru fiecare. Concentrarea asupra calatoriei altora te indeparteaza de obiectivele si realizarile tale. Nu compara progresul tau cu al altcuiva. Aceasta este calatoria ta si te vei descurca de minune!
Recente

O clasa de mijloc puternica este coloana vertebrala a economiei Indoneziei

Ministrul de Finante indonezian, Sri Mulyani Indrawati, considera ca economia Indoneziei va continua sa se redreseze si sa fie...

Din Aceeasi Categorie